زیبا نگه داشتن چمن و مناظر برای اکثر صاحبان خانه در آریزونا کاری دشوار است. از آنجایی که زمستان هوای خنک‌تری به ارمغان می‌آورد و تابستان به معنای واقعی کلمه همه چیز را خشک می‌کند، می‌دانیم که چرا بسیاری از مشتریان ما در این زمان از سال برای نیازهای آبیاری و محوطه‌سازی خود به بازرگانی شورش انگور سیاه سردشت مراجعه می‌کنند.

 

جلوتر از فصل گرم و خشک باشید

تابستان‌های ققنوس می‌تواند 120 درجه باشد، با این حال ما فقط کوه‌های پوشیده از برف شهر را احاطه کرده ایم. محوطه سازی و آبیاری در آریزونا گیج کننده هستند و شما نمی‌خواهید صبر کنید تا دیر شود تا رطوبت مناسبی را به گیاهانی که اطراف چمن شما را احاطه کرده اند برسانید. پوشاندن گیاهان در شب‌های خنک به آنها کمک می‌کند تا سالم بمانند زیرا 70 درجه به پیش بینی بازگشت می‌شود. هنگامی که ماه آوریل و مه فرا می‌رسد، نیازهای آبیاری خود را از قبل مشخص کنید، شما را آماده می‌کند تا از روزهای تابستان خود لذت ببرید و دیوانه وار سعی نکنید برای نصب سیستم آبیاری جدید برنامه ریزی کنید.

 

آبیاری خود را به طور فعال مدیریت کنید

ژانویه و فوریه ماه‌های آهسته‌تری هستند زیرا اکثر صاحبان خانه و خانواده‌ها هنوز در حال بهبودی از تعطیلات هستند و بچه‌ها به مدرسه بازگشته‌اند. همکاری فعال با یک شرکت آبیاری اکنون به شما این امکان را می‌دهد که چشم انداز خود را در تمام سال سالم نگه دارید و نه فقط در آن ماه‌های شلوغ تابستان. فقط به این دلیل که هوا خنک تر است به این معنی نیست که چمن و درختان شما نیازی به توجه ندارند. انجام می‌دهند!

همچنین، ما به شما قول می‌دهیم که چمن‌زار شما و منیت شما از ما تشکر کند وقتی که مناظر زیبای شما مورد بحث دوستان و خانواده‌تان باشد، هنگام بازدید از روزهای تابستانی استخر و باربیکیوهای بهاری.

 

با یک متخصص مشورت کنید

یک شرکت آبیاری حرفه‌ای باید بتواند نگرانی صاحب خانه شلوغ را در مورد حفظ یک ملک زیبا کاهش دهد. از درک منطقه و آب و هوا، یک متخصص آبیاری عالی به سوالات پاسخ می‌دهد و با صاحبان خانه‌هایی که خواهان نتایج پایدار و اقتصادی طولانی مدت هستند مشورت می‌کند. استخدام یک حرفه‌ای دردسر را از دوش شما برمی دارد و با تخصص و درک عمیق خاک آریزونا، گیاهان، صرفه جویی در انرژی و آب، آخرین تکنیک‌ها و ابزارها و موارد دیگر انجام می‌شود.

تعمیر و نگهداری منظم را می‌توان با اکثر شرکت‌های آبیاری نیز برنامه ریزی کرد. بنابراین لازم نیست مدام به خود یادآوری کنید که ساعت آبیاری خراب را تعمیر کنید یا در صورت نیاز به خدمات با شرکت آبیاری خود تماس بگیرید.

 

ارزش ملک را اضافه کنید

چمنزار زیبا و به خوبی نگهداری شده و چشم انداز خانه به ارزش ملک می‌افزاید. علاوه بر این، قیمت پرداخت شده به یک شرکت آبیاری مورد اعتماد اغلب در کاری که آنها انجام می‌دهند جبران می‌شود.

هدف ما همیشه یک صاحب خانه تحصیل کرده، با جذابیت محدود و بازدهی خوب از سرمایه است. با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم که محوطه سازی رویاهای خود را داشته باشید.