x تبلیغات
نکات روز باغبانی

چرا اکنون زمان خوبی برای استخدام یک تیم آبیاری است؟

زیبا نگه داشتن چمن و مناظر برای اکثر صاحبان خانه در آریزونا کاری دشوار است. از آنجایی که زمستان هوای خنک‌تری به ارمغان می‌آورد و تابستان به معنای واقعی کلمه همه چیز را خشک می‌کند، می‌دانیم که چرا بسیاری از مشتریان ما در این زمان از سال برای نیازهای آبیاری و محوطه‌سازی خود به بازرگانی شورش انگور سیاه سردشت مراجعه می‌کنند.

 

جلوتر از فصل گرم و خشک باشید

تابستان‌های ققنوس می‌تواند 120 درجه باشد، با این حال ما فقط کوه‌های پوشیده از برف شهر را احاطه کرده ایم. محوطه سازی و آبیاری در آریزونا گیج کننده هستند و شما نمی‌خواهید صبر کنید تا دیر شود تا رطوبت مناسبی را به گیاهانی که اطراف چمن شما را احاطه کرده اند برسانید. پوشاندن گیاهان در شب‌های خنک به آنها کمک می‌کند تا سالم بمانند زیرا 70 درجه به پیش بینی بازگشت می‌شود. هنگامی که ماه آوریل و مه فرا می‌رسد، نیازهای آبیاری خود را از قبل مشخص کنید، شما را آماده می‌کند تا از روزهای تابستان خود لذت ببرید و دیوانه وار سعی نکنید برای نصب سیستم آبیاری جدید برنامه ریزی کنید.

 

آبیاری خود را به طور فعال مدیریت کنید

ژانویه و فوریه ماه‌های آهسته‌تری هستند زیرا اکثر صاحبان خانه و خانواده‌ها هنوز در حال بهبودی از تعطیلات هستند و بچه‌ها به مدرسه بازگشته‌اند. همکاری فعال با یک شرکت آبیاری اکنون به شما این امکان را می‌دهد که چشم انداز خود را در تمام سال سالم نگه دارید و نه فقط در آن ماه‌های شلوغ تابستان. فقط به این دلیل که هوا خنک تر است به این معنی نیست که چمن و درختان شما نیازی به توجه ندارند. انجام می‌دهند!

همچنین، ما به شما قول می‌دهیم که چمن‌زار شما و منیت شما از ما تشکر کند وقتی که مناظر زیبای شما مورد بحث دوستان و خانواده‌تان باشد، هنگام بازدید از روزهای تابستانی استخر و باربیکیوهای بهاری.

 

با یک متخصص مشورت کنید

یک شرکت آبیاری حرفه‌ای باید بتواند نگرانی صاحب خانه شلوغ را در مورد حفظ یک ملک زیبا کاهش دهد. از درک منطقه و آب و هوا، یک متخصص آبیاری عالی به سوالات پاسخ می‌دهد و با صاحبان خانه‌هایی که خواهان نتایج پایدار و اقتصادی طولانی مدت هستند مشورت می‌کند. استخدام یک حرفه‌ای دردسر را از دوش شما برمی دارد و با تخصص و درک عمیق خاک آریزونا، گیاهان، صرفه جویی در انرژی و آب، آخرین تکنیک‌ها و ابزارها و موارد دیگر انجام می‌شود.

تعمیر و نگهداری منظم را می‌توان با اکثر شرکت‌های آبیاری نیز برنامه ریزی کرد. بنابراین لازم نیست مدام به خود یادآوری کنید که ساعت آبیاری خراب را تعمیر کنید یا در صورت نیاز به خدمات با شرکت آبیاری خود تماس بگیرید.

 

ارزش ملک را اضافه کنید

چمنزار زیبا و به خوبی نگهداری شده و چشم انداز خانه به ارزش ملک می‌افزاید. علاوه بر این، قیمت پرداخت شده به یک شرکت آبیاری مورد اعتماد اغلب در کاری که آنها انجام می‌دهند جبران می‌شود.

هدف ما همیشه یک صاحب خانه تحصیل کرده، با جذابیت محدود و بازدهی خوب از سرمایه است. با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم که محوطه سازی رویاهای خود را داشته باشید.

در مواجهه با تبعیض، کشاورزان LGBTQ به آینده امیدوار هستند

 رایان رید که در ایلینوی بزرگ شده و اکنون با انجمن بین‌المللی گی رودئو درگیر است، می‌گوید: «من در مزرعه خانوادگی بزرگ شدم، اما جایی برای من در مزرعه وجود ندارد - آینده آنجا نیست.

آری روزنبرگ، کشاورز شهری لزبین از فیلادلفیا، می‌گوید: «یک غیرانتفاعی بعد از دو سال قرارداد من را تمدید نکرد، زیرا من هستم.

ناتان لونی، یک کشاورز شهری تراجنسیتی در لس آنجلس، می‌گوید: «کشاورزی به طور کلی روستایی است و در یک محیط روستایی، LGBT پرواز نمی‌کند. مانند بازرگانی شورش که مرجع خرید انگور رشه هست.

صدای آنها در میان بسیاری از کشاورزان LGBTQ (لزبین، همجنسگرا، دوجنسه، ترنسجندر، دگرباش) است که می‌کوشند با خود صادق باشند - نه تنها از نظر شغل، بلکه در مورد خود اصلی خود که از طریق گرایش جنسی و هویت جنسی بیان می‌شود. این می‌تواند دشوار باشد، اما تعدادی از سازمان‌ها درگیر فعالیت‌های حمایتی جدی هستند تا به کشاورزان LGBTQ کمک کنند تا با واقعی‌ترین خود زندگی کنند.

 

USDA به عنوان متحد

کشاورزان دگرباشان جنسی که در تلاشند تا در دنیای وسیع‌تر کشاورزی «خارج» شوند، نیازی به کمک وزارت کشاورزی ایالات متحده ندارند. USDA دارای یک برنامه ملی تاکید بر دگرباشان جنسی است که توسط مگان والتر، مهندس هیدرولیک با خدمات حفاظت از منابع طبیعی در اورگان مدیریت می‌شود.

وزیر کشاورزی تام ویلساک برنامه تاکید بر دگرباشان جنسی را ایجاد کرد. سایر برنامه‌های تاکید ویژه USDA بر روی زنان، اقلیت‌های قومی و افراد دارای معلولیت متمرکز هستند - آنها بخشی از برنامه فرصت‌های شغلی برابر و حقوق مدنی هستند و برای ایجاد فرصت‌های شغلی برابر وجود دارند.

به طور گسترده تر، بیانیه عدم تبعیض USDA شامل گرایش جنسی، هویت جنسیتی و بیان جنسیت است. این حمایت‌های بدون تبعیض به برنامه‌های انجام شده توسط USDA مانند وام‌های مزرعه ای آژانس خدمات مزرعه گسترش می‌یابد. با این حال، والتر خاطرنشان می‌کند که سیاست عدم تبعیض USDA هنوز به برنامه‌های تحت حمایت USDA، که شامل مزایای SNAP و WIC می‌شود، نمی‌شود.

والتر می‌گوید: «کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. دگرباشان با خطر بالای ناامنی غذایی روبرو هستند.

علیرغم نبردهای سختی که کشاورزان LGBTQ (و سایر اقلیت‌ها) با آن روبرو هستند، والتر از پیشرفت‌هایی که در USDA تحت رهبری Vilsack به دست آمده بسیار خرسند است.

او می‌گوید: «می‌خواهم به وزیر ویلساک فریاد بزنم. او کسی است که برنامه تاکید بر دگرباشان جنسی را ایجاد کرد و هویت جنسیتی را به سیاست عدم تبعیض وزارت کشاورزی ایالات متحده اضافه کرد. او یکی از طرفداران بزرگ گنجاندن و پذیرش LGBT است."

والتر معتقد است که حوزه USDA در سرتاسر روستایی و شهری آمریکا به آژانس کمک می‌کند تا پذیرش و گنجاندن افراد LGBTQ را در دنیای کشاورزی تقویت کند.

او می‌گوید: «ما بیرون هستیم و در مورد آن صحبت می‌کنیم نهادهایی مانند USDA در هر شهرستان در سراسر کشور دفتر دارند. «ما در حال جذب مشتریان هستیم، با افرادی که در جوامعی که ما در آن خدمت می‌کنیم زندگی و کار می‌کنند صحبت می‌کنیم و ارتباط برقرار می‌کنیم.

 

تاریخ

چرا USDA در وهله اول نیاز به ایجاد یک برنامه تاکید بر دگرباشان جنسی داشت؟ والتر به ترس از اسطوخودوس اشاره می‌کند، یک نوع شکار جادوگر همجنسگرا که همزمان با ترسناک سرخ کمونیست در دهه 1950 اتفاق افتاد.

والتر می‌گوید: «اف‌بی‌آی می‌تواند از افراد به دلیل تمایلات جنسی آنها تحقیق کند.

اما در سال 1978 قانون اصلاح خدمات ملکی فدرال آمد که به فرصت‌های شغلی برابر (در میان هزاران مورد دیگر) می‌پردازد. در اوایل دهه 1990 USDA گرایش جنسی را به بیانیه حقوق مدنی خود اضافه کرد.

والتر می‌گوید: «بسیاری از اینکه دولت فدرال فردی دگرباش جنسی را استخدام می‌کند هیجان‌زده هستند. "USDA یک کارفرمای منتخب است."

اما البته، بیشتر کشاورزان برای دولت فدرال کار نمی‌کنند و کشاورزان LGBTQ می‌توانند خود را در خط مقدم یک جنگ فرهنگی ادامه دهند.

 

از Midwestern Farm Roots تا Gay Rodeo

امروز رایان رید یک استاد کالج در کالیفرنیا و داوطلب انجمن بین المللی گی رودئو است. او در مزرعه خانوادگی در ایلینوی بزرگ شد.

به دلیل تمایلات جنسی، او در سنین پایین می‌دانست که بخشی از دودمان مزرعه نخواهد بود.

دو دهه بعد، او متوجه می‌شود که یکی از بسیاری از افراد است که درست مثل اوست، و مهاجرت جوانان LGBTQ از روستا به شهر ادامه دارد.

رید می‌گوید: «کشاورزی خیلی پیشرفت نکرده است. یک تقسیم بندی شهری در مقابل روستایی و همچنین باز بودن بیشتر در محافل کشاورزی پایدار و ارگانیک وجود دارد

اما در مورد کشاورزی متعارف در مناطق روستایی آمریکا، او معتقد است که هنوز راه زیادی در پیش است.

رید می‌گوید: «بچه‌های همجنس‌باز در مزرعه وقتی 18 ساله می‌شوند راهی شهر می‌شوند. این امر روستایی آمریکا را از همجنس‌گرایان و همجنس‌بازان تخلیه می‌کند سپس آمریکای روستایی می‌تواند وانمود کند که ما فقط در شهرها زندگی می‌کنیم، که درست نیست

به عنوان مثال، او به ایالت روستایی وایومینگ اشاره می‌کند. با کمتر از 600000 نفر، این ایالت کم جمعیت ترین ایالت در ایالات متحده است که پایتخت و بزرگترین شهر آن، شاین، کمتر از 60،000 نفر را در خود جای داده است. رید می‌گوید که هیچ کلوپ شبانه LGBTQ در وایومینگ وجود ندارد، بنابراین ساکنان LGBTQ در این ایالت به دنور مهاجرت می‌کنند.

رید می‌گوید: «دنور وایومینگ را از همجنس گرایان روستایی خود تخلیه می‌کند. این امر باعث می‌شود که آمریکای روستایی در مسائل دگرباشان جنسی عقب بماند. کمبود منابع رسمی و غیررسمی [LGBTQ] در مناطق روستایی آمریکا و کمبود الگو وجود دارد. همجنس‌گرایان در مناطق روستایی آمریکا نیستند، یا آنها را ترک کرده‌اند

 

بنابراین در میان این همه تاریکی، گی رودیو چگونه می‌تواند کمک کند؟

به گفته رید، که می‌گوید رودئوی همجنس‌گرایان به‌عنوان پلی بین فرهنگ روستایی و جامعه بزرگ‌تر همجنس‌گرایان، از بسیاری جهات استفاده می‌کند. گی رودئو همچنین مکانی است که در آن افراد LGBTQ روستایی می‌توانند استراحت کنند و خودشان باشند.

او می‌گوید: «بعضی از مردم برای امرار معاش در مزرعه‌ی رودئو کار می‌کنند، اما هنوز در مورد تمایلات جنسی خود سکوت می‌کنند. "در رودئو همجنس گرایان می‌توانند موهای خود را رها کنند."

علاوه بر این، رید می‌گوید که بازی همجنس‌گرایان معمولاً منجر به تعامل اولیه افراد با افراد LGBTQ می‌شود.

او می‌گوید: «رودئو با پیمانکاران سهام برای آوردن دام کار می‌کند. این ممکن است اولین مواجهه آنها با همجنسگرایان و لزبین‌ها باشد

رید همچنین پیشرفت چشمگیری در پذیرش داشته است. او در اواخر دهه 1980 به یاد می‌آورد که قرار بود یک رویداد همجنس‌گرایان در خارج از شهر رینو، نوادا برگزار شود و یکی از ساکنان محلی برای متوقف کردن این رویداد دعوی قضایی را رهبری کرد.

او ادعا کرد که ما می‌خواهیم ایدز را به جامعه بیاوریم و قاضی به نفع او حکم داد.

از این رو، در آن سال در رنو خبری از بازی‌های همجنس گرا نبود.

با این حال همه چیز پیشرفت کرده است.

او می‌گوید: «اکنون شهرهای بزرگ و کوچک، در سراسر کشور، حتی در آمریکای میانه، از ما استقبال می‌کنند. «اکنون اتاق‌های بازرگانی از ما می‌خواهند که در شهر آن‌ها «رودئو» انجام دهیم

رید می‌بیند که این بخشی از جنبش بزرگ‌تر فراگیری است، و در حال حاضر شاهد بازگشت همجنس‌گرایان و لزبین‌ها به مناطق روستایی است. هرچند هنوز راه درازی در پیش است.

او می‌گوید: «این مهاجرت معکوس زمان می‌برد.

 

انتقال‌های مهم

ناتان لونی، یک کشاورز شهری 31 ساله در لس آنجلس و یک مرد تراجنسیتی، Westside Urban Gardens را در سال 2015 تأسیس کرد. استارت آپ کشاورزی او از هیدروپونیک و آکواپونیک استفاده می‌کند و هدف آن ایجاد راه حل‌های رشد مقاوم در برابر خشکسالی برای ساکنان کالیفرنیای جنوبی است.

لونی در ارتش ایالات متحده خدمت می‌کرد و برنامه Veterans to Farmers را در کمک به او برای تغییر از خدمت در ارتش به پرورش غذا می‌داند. با این حال، این عمیق ترین سفر او نبود - او همچنین در حال کشف این بود که چگونه در زندگی در جنسیت واقعی خود معتبر باشد.

لونی که انتقال خود را از مونث به مرد شش سال پیش آغاز کرد، می‌گوید: «از اوایل می‌دانستم که در بدن اشتباهی هستم. در ارتش به عنوان یک زن، خدمت در پلیس نظامی را انتخاب کردم. من به عنوان یک لزبین در ارتش بیرون آمده بودم، اما "نپرس، نگو" در جای خود بود."

از زمان شروع زندگی به عنوان یک مرد از شش سال پیش، وضعیت تراجنسیتی لونی، به قول خودش، «مسئله ای برای او نیست». با این حال او اذعان می‌کند که زندگی در یک شهر جهانی مانند لس آنجلس سفر او را آسان تر کرده است.

او می‌گوید: «کشاورزی به طور کلی روستایی است و در یک محیط روستایی، LGBT پرواز نمی‌کند.

یکی از اهداف Looney برای Westside Urban Gardens این است که نه تنها غذای عالی تولید کند، بلکه برای افراد LGBTQ که به دنبال شغل معنادار هستند، شغل ایجاد کند.

او می‌گوید: «نه فقط یک شغل، بلکه مهارت‌های قابل دوام.

در مواجهه با تبعیض مداوم علیه افراد LGBTQ، لونی به آینده امیدوار است.

او می‌گوید: «افراد دگرباشان جنسی در هر جنبه‌ای از زندگی حضور دارند. "سال گذشته امیدوارکننده بود و این امید به دنیای کشاورزی نیز منتقل شد."

تبعیض در هر جایی ممکن است اتفاق بیفتد

آری روزنبرگ، کشاورز شهری فیلادلفیا، اودیسه کشاورزی پایدار خود را در سال 2002 در سن 17 سالگی آغاز کرد. از آن زمان، او در مزارع کوچک در مکان‌های مختلف از جمله نپال، هند، مین، نیوجرسی و فیلادلفیا کار کرده است.

روزنبرگ یک لزبین که عمدتاً در فضاهای شهری حرکت می‌کند، هنوز احساس می‌کند که با تبعیض روبرو شده است.

او می‌گوید: «من برای یک سازمان غیرانتفاعی کشاورزی شهری در کامدن، نیوجرسی کار می‌کردم که توسط یک کلیسای کاتولیک ظاهراً مترقی اداره می‌شد. اعضای هیئت مدیره از من به عنوان یک دایک یاد کردند، بنابراین این یک مشکل بود. آنها بعد از دو سال قرارداد من را به خاطر شخصیتی که هستم تمدید نکردند.

اکنون روزنبرگ با یک مزرعه شهری در فیلادلفیا کار می‌کند و علیرغم تجربه منفی قبلی خود، خوشبین است که کشاورزان LGBTQ جایی در جدول داشته باشند.

او می‌گوید: «دگرباش بودن در ایالات متحده پذیرفته شده است. من می‌خواهم باور کنم که ما تمایلات جنسی و هویت جنسی مردم را بیشتر می‌پذیریم

روزنبرگ می‌گوید: «من به هویتم و به خودم، در جامعه مزرعه و زندگی افتخار می‌کنم. "ما باید موجوداتی کامل و کامل باشیم."

 

با نگاه به آینده

والتر در مورد آینده ای که برای کشاورزان LGBTQ متصور است می‌گوید: «من در سطح شخصی و حرفه ای بسیار خوش بین هستم. افرادی مانند من زمان و تلاش بیشتری برای پیشبرد این هدف می‌گذارند

والتر از ابتکارات متعدد USDA مانند شرکت در جشنواره‌های غرور و غرفه‌های غرور حمایت می‌کند.

او می‌گوید: «ما امسال برای اولین بار [برای افتخار] در اوکلاهما خواهیم بود.

USDA همچنین به تلاش‌هایی برای گسترش حقوق و آگاهی LGBTQ در مناطق روستایی آمریکا کمک می‌کند.

او می‌گوید: «ما با صندوق رنگ‌های واقعی و مرکز ملی حقوق لزبین‌ها در ارتباط با روستاها همکاری می‌کنیم. ما در تلاش هستیم تا به جوامع کشاورزی LGBT در این مناطق دسترسی پیدا کنیم

والتر در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور جدید در دفتر بیضی ممکن است تأثیر منفی بر تلاش‌های USDA به نمایندگی از جامعه LGBTQ داشته باشد، ابراز امیدواری کرد.

او می‌گوید: «تغییر سیاست سخت است کوهی از سیاست‌ها وجود دارد که باید بر آن غلبه کرد، و این چیزی است که ما به آن پایبند هستیم. «کسانی مثل من هم هستند. من در کنار خودم وقت دارم و افرادی مثل من اینجا هستند و ما قول داده ایم. ما اینجا هستیم تا مشارکت و پذیرش را ترویج کنیم. همیشه یکی مثل من وجود خواهد داشت

صفحه قبل 1 صفحه بعد